miercuri, 10 decembrie 2008

Dioxina va face ravagii si in lumea auto

Simt ca porcul irlandez hranit cu dioxina e teribil de gustos si e la fel de nociv precum au fost pasarile din 2005 care erau darimate de gripa aviara ca nu mai aveau cum sa importe masiv sponsorii regimului sa isi scoata cheltuielile electorale.
Se va extinde efectul dioxinei si la masini?
Fenomenul cred ca este modelat numeric pe undeva, este imposibil ca cineva sa faca si o simulare ca sa ii culeaga aoi efectele cind va fi lansata si in lumea auto.
Deocamdata efectul dioxinei este folosit doar de presa si la scara mica de importatori sau de dealeri cu priza la clientii traditionali sau necunoscatori.
Ce imi mai amintesc de povestile cu Espero carora le curgeau tobe pe sosele sau se dezmembrau la frine, spuse cu convingere si juraminte de povestitori care 'vazusera personal' intregul eveniment.
Ce vremuri, le vom duce dorul!
Pina acum doar Mercedesul A Klasse mai apuca sa se rastoarne, apoi Matizul a mai facut victime pe sosele ca era instabila, Loganul e rasturnat de nemti dar numai din motive de anvelope iar suedezii nu scriu pozitiv despre Logan pentru ca masina e jenant de ieftina deci are bube.
Boala se reia, din voluntarism colectiv si iesirea in evidenta la petreceri si se fac afirmatii despre chinezariile care merg pe strada si sunt 'deplorabile si catastrofale'.
Dioxina! Cuvint care daca nu exista, trebuia inventat!
Mi-amintesc ca primii importatori ai Musso in Romania au fost cei de la Radacini. Acestia au prezentat masina presei, chiar venerabilul Dan Vardie a vazut-o, a mers cu ea fiind condus pe ploaie chiar de Ruzbeh Madadi dar nu a scris nimic despre masina, pentru ca pentru el, Musso nu exista. Nu exista niciun contract care sa demonstreze existenta Musso si avea dreptate.
Dan Vardie scrie despre masini si fenomenul auto, o face in reviste si construieste opinii si influenteaza consumul, cum poate trai daca nu din publicitate?
Jurnalistii suedezi nu au gasit nimic bun la Logan pentru ca lansarea a fost flasca, contractele de publicitate sunt subtiri si facturile vin la redactii si in vremuri de recesiune.
Mai stiu eu o firma care nu s-a zbatut sa se promoveze publicitar, se numea Daewoo, e deja trecut. Sloganul ei spunea ca: 'insasi calitatea vinde de la sine!' Negresit, daca esti Renault!
Ceilalti coreeni au invatat repede lectia, au sponsorizat iute campionate mondiale de fotbal, concerte, spectacole, manifestari si evenimente, s-au curatat de dioxina si infrunta eroic recesiunea.
Chinezii mostenesc slabiciunea celor de la Daewoo, o fi dioxina asta ceva care afecteaza mai ales opiniile asiatice, ei cred ca pretul scazut al unui produs de calitate e suficient ca vinzarea sa decurga de la sine. Ei bine, nu-i!
Logan ul fara promotie si fara sistematica campanie de imagine raminea curiozitatea produsa de Renault la romani si nu devenea un proiect de anvergura mondiala.
De asta Logan este asamblat si in Maroc, Rusia, India si cred ca si in America de Sud, adevarat in China nu va fi asamblat de Renault, cred ca il vor copia chinezii si cred ca ii vor spune 'Chigan' adica un 'Chinese Megan'.
Fabulez, e de la dioxina gasita in vara in iaurturile Danone!
Ce efect ciudat, la carnea de porc irlandez, dioxina isi face efectul chiar de sarbatori, pur intimplator! de pe http://ciumburlia.blogspot.com/

Niciun comentariu: