luni, 3 martie 2008

si nu vor?

Bravos!
Asa va vreau!
Ati inlocuit toate bordurile?
Mai sunt?
Pai vezi sa o rezolvi in mandatul tau ca nu se stie daca mai iese primar si nici daca va mai merge schema cu taxa pe parcarile marcate anapoda!
Autostrazile?
Care autostrazi?
Cine ne grabeste?
Da, e bine sa mai reduci spritzul si nu mai calca si tu pe la volan dupa ce te vezi cu ala care e patron de echipa de fotbal, cum il cheama? Ala cu terenurile!
Ai vazut ca a mers manevra cu blonda si cu biletelele?
A tinut si cu jurnalistii, da!
Cum te simti cu spatele?
A iesit bine operatia?
Am inteles ca nu prea te duci la control, nu e bine!
La mine cu Enron nu a fost o solutie fericita, nu am avut disponibil un combinat metalurgic producator de aluminiu.
Si eu am o casa in Washington, au miriit ei, inca din perioada de demult dar nu am mai dat-o inapoi.
Am auzit ca aia mica face politica, bravo ei, seamana cu tat'su, o sa ajunga departe.
Cu Irakul? Pai ramine cum am stabilit!
Scutul antiracheta?Lac rusesc?
Pai nu le-ai spus: 'Sa traiti bine!?'
Si nu vor?
Tu ce ziceai ca faci dupa......?
Eu ma retrag,mi-ajunge!

Niciun comentariu: