vineri, 21 martie 2008

Camelia Potec

Fratilor Camelia Potec a cistigat un bronz la 800 metri liber inot.
Multi dintre noi nu pot alerga 800 de metri, eu am avut momente cind stressul mi-a afectat sanatatea si nu puteam merge o asemena distanta iar sufletul asta a inotat 800 de metri liber.
Ma plec in fata unor asemenea semeni si sunt convins ca nu le rasplatim efortul si sacrificiile pe masura.
Imi amintesc un videoclip in care Camelia Potec se antrena inotind cu un briu de gantere ca sa capete putere suplimentara si sa aiba propulsie.
Cita disciplina, cita energie, cit devotament, cit sacrificiu!Daca in afaceri am inota in apa cu rechini asemenea Cameliei Potec, daca in profesia noastra am depune acelasi gen de energie, de disciplina, de angajament asemenea Cameliei Potec, daca in politica si noi ca alegatori si ei ca politicieni ar fi macar o zi pe saptamina la fel de preocupati si de devotati precum este Camelia Potec, eu cred ca ne-am avea altfel ca neam si am fi altfel vazuti in lume.
Poate ca nu ar strica sa avem asemenea personalitati si in parlament, ei au acel bun simt care ne distinge de lichele si pot face binele de care natiunea are nevoie, tocmai ca sa nu se mai considere libertatea ca cea mai aspra povara.

Ma gindeam daca pe siteul Cameliei
www.cameliapotec.ro/ voi vedea vreun sponsor care isi posteaza reclama, ca sustinator al campioanei. Ma aude cineva?

Niciun comentariu: