sâmbătă, 18 octombrie 2008

resmerita punct ro

Am vazut manusile acestea agatate in posterul de pe hotelul Sofin, sa o vada cineva care priveste si care se uita, acum cind racesc temperaturile si se incalzesc spiritele.
Brandingul domnului e tratat ca la alimente, ceva ca la spumante, gindind ca se atrage segmentul electoral electronic, lectorii internetului si poate ceva mai educati si nespalati la capete de dan Diaconescu.
Omul totusi este in PD L si cineva acolo poate se considera ca e demonstratie de putere si competenta sa atace pe ceilalti in forta si nu neaparat cu argumente.
E mai mult smecherie decit demers, e mai mult o tehnica decit urmarirea unui rezultat, e similar cu iesirea unei doamne blonde in fata camerelor sa o vada lumea ca da cu mopul si tricoteaza la andrele.
Iata ca in lumina unor directive electorale similare Andrei Lisinchi a pierdut alegerile zguduitor.
Revenind, citez de pe site ul de campanie http://www.resmerita.ro/
: ... că politica este o problemă mult prea serioasă pentru a fi lăsată pe mâna ȘMECHERILOR. Ca și dumneavoastră, eu cred că: Cetățenii sunt egali în fața legii și a autorităților publice, fără privilegii și fără discriminări (Constituția României). Cetățenii au drepturi, în timp ce aleșii au numai obligații. Democrația înseamnă guvernarea în interesul poporului. Politica nu trebuie făcută numai din interes, ci și cu principii. Politicienii de până acum v-au promis că vor construi un pod chiar şi acolo unde nu există niciun râu. M-am hotărât să candidez prima dată pentru o funcție publică deoarece am credința că vă pot reprezenta într-un mod cinstit și sper să am sprijinul dumneavoastră pentru a vă putea dovedi acest lucru. Cu respect, RESMERIȚĂ ' sunt culese de pe cum spuneam, http://www.resmerita.ro/
Nu ma indoiesc de respectul domnului Resmerita, este un om deosebit!
Nu ma indoiesc de calitatile sale profesionale, il admir si respect de mult in aceasta privinta.
Smecherii au sesizat insa ca politica este modul de organizare a societatii, deci are mari implicatii economice si aduce banutzi, asa cum fac si actualii colegi de partid si oponentii, neavind nici ei si nici candidatul vreo viziune de viitor.
Nu stiu si nu se vede ceva care sa insemne oferta politica.
Ok, am inteles ca planul este de a atrage atentia publica si media, vis a vis de nume.
Aici s-a reusit, cel putin eu am vazut si ca mine vor vedea minimum cei 100 de cititori zilnici i blogului, nu e suficient insa si nu stiu sa sune tentant ca neaparat sa il votez.
Pentru ca mai am o probelma, inainte de toate cum il mai cheama pe domnul Resmerita, nu de alta, ils tiu de pe cind eram studenti, pe atunci ne salutam ca eram egali dupa care am devenit egali in fata legii si respect si pe domnia sa si legea dar chiar de atunci, nu stiu cum il mai cheama? complete pe http://cpoalelungi.blogspot.com/

Niciun comentariu: